anne-van-randstad
anne-van-randstad

In 2021 voerde het onafhankelijke studiebureau KANTAR een onderzoek uit bij uitzendkrachten naar de bekendheid en aantrekkelijkheid van Randstad. Daaruit blijkt dat we in onze sector de beste leerling uit de klas zijn. Randstad kwam uit de bus als marktleider op het vlak van:

  • spontane bekendheid – Uitzendkrachten duiden Randstad spontaan aan als uitzendspecialist. Meer dan ooit zelfs, want onze score was nog nooit zo hoog.
  • top of mind – Uitzendkrachten vermelden Randstad als eerste wanneer ze gevraagd worden naar een uitzendkantoor.
  • voorkeur – Uitzendkrachten zijn eerder geneigd om zich bij Randstad aan te sluiten dan bij een ander uitzendkantoor. Bij studenten en -35-jarigen scoren we zelfs dubbel zo hoog dan eender welk ander uitzendkantoor.

Die resultaten danken we aan onze sterke service én aan An van Randstad, de ster van onze succesvolle radiocampagne. De persoonlijke connectie tussen An van Randstad en onze uitzendkrachten werd eind 2021 nog eens bevestigd aan de hand van een onderzoek van 700 personen tussen 18 en 59 jaar:

  • de campagne wordt herkend bij alle doelgroepen, ongeacht de woonplaats, leeftijd of geslacht.
  • de campagne valt in de smaak, vooral bij de kerndoelgroep van 18-44 jaar.

Dankzij An van Randstad bereiken we meer uitzendkrachten dan ooit en maken we hen warm om bij jouw organisatie aan de slag te gaan. Ook in 2022 blijven we inzetten op mensgerichte communicatie en een persoonlijke aanpak. De voorbije weken hebben we onze An van Randstad-radiospots herhaald en ook in de tweede helft van april staat deze radiocampagne opnieuw geprogrammeerd. Zo kunnen we Randstad als merk richting onze uitzendtalenten verder versterken en gaan we altijd dat stapje verder voor jouw onderneming.