Ben jij één van de vele klanten die deelneemt aan de tevredenheidsenquête van Randstad Professionals?
Nogmaals bedankt daarvoor. Dat betekent ontzettend veel voor ons. En ook voor jou. Want de lessen die we uit de resultaten trekken, confronteren ons met wat beter kan. Met hoe we onze samenwerking en connectie kunnen verbeteren. Ze bepalen onze koers. Ons doel ligt vast: jouw HR-voorkeurspartner zijn, omdat we je vooruit helpen met de beste oplossingen én de beste ervaring.
Wat is jouw favoriete restaurant? En waarom ga je het liefste naar díe klerenwinkel als je iets zoekt voor een speciale gelegenheid? De kans is groot dat het om meer draait dan het voortreffelijke eten en de mooie merken. De volledige ervaring speelt een rol. Een ober die jouw voorkeuren kent. Een verkoper wiens advies je vertrouwt. Als je een goede connectie hebt met iemand, is het contact zoveel aangenamer en geraak je zoveel verder.
zinvolle, menselijke connectie
Dat is exact waar ook wij naar streven. Binnen Randstad noemen we dat ‘customer delight’, al 5 jaar. Customer delight is onze tevredenheidsstrategie. Centraal daarin staat menselijkheid. Verbinding. Want van daaruit vertrekt alles. Bij ons ben je geen nummer. Niet als klant, en ook niet als freelancer of consultant. We streven ernaar dat elk contact dat je met ons hebt, zinvol is. Dat je er iets aan overhoudt. Op z’n minst een goed gevoel.
De voorbije jaren liepen de meeste contacten digitaal. Zeer efficiënt. Taakgericht. Dat werkt vlot, dus waarom zouden we het veranderen? Toch missen we iets in veel van die contacten. Je voelt het vast ook. De menselijke factor. De kleine verhalen en opmerkingen in de marge die het plaatje compleet maken en die onze relatie verdiepen. Dat proberen we terug op te pikken. Want dat stukje, die connectie, is inherent aan onze manier van werken.
Onze samenwerking gaat verder dan ‘de juiste persoon vinden voor jouw project’. We willen je een complete ervaring bieden. Een volledige ondersteuning. Eentje waarin we ook kennis delen die je vandaag of morgen van pas komt, zoals recent nog 10 tips om talenten aan je organisatie te binden, interessante lectuur in het kader van jouw retentiestrategie!
peilen naar jouw tevredenheid
Wij zijn ervan overtuigd dat een goed contact met jou bijdraagt aan een open, transparante communicatie. En dat die connectie voor jou, onze consultants én onze freelancers écht het verschil kan maken. Onze tevredenheidsenquête is ons kompas op die weg. De resultaten helpen ons om actie te ondernemen - per domein en ook per regio - om onze dienstverlening te optimaliseren. Jouw antwoorden zijn dus goud waard. Zowel om jouw verwachtingen te begrijpen, als om na te gaan of eerder genomen acties het gewenste effect hebben gehad.
Op regelmatige basis zullen we peilen naar jouw tevredenheid. Alvast bedankt om onze enquêtes in te vullen. Want samen komen we verder.